Kantoren

Advies op maat

Onder druk van de economische crisis streven veel bedrijven en kantoren naar kostenbesparingen. Dat betekent dat veel bedrijven minder budget hebben voor hun kantoor en de facilitaire diensten. Als efficiënte schoonmaakpartner adviseert Effektief Groep haar klanten graag over de besparingsmogelijkheden.

Schoonmaken kantoorpanden

Het advies is bij ieder kantoorpand anders maar wij onderzoeken altijd of het mogelijk is om meer tijdens kantooruren te werken. Een zichtbare schoonmaakmedewerker zorgt automatisch voor  respect van de gebruikers van het kantoor en daardoor voor minder vervuiling.

Daarnaast kijken wij of het mogelijk is de vaste werkprogramma's deels los te laten en over te gaan op resultaatgerichte schoonmaak. Dat werkt heel goed op kantoren en zeker als er gewerkt wordt volgens de principes van 'het nieuwe werken'. dan zijn er vaak minder vierkante meters maar die worden wel intensiever gebruikt. Resultaatgerichte schoonmaak kunt u vergelijke met schoonmaak zoals u dat thuis doet. Als iets vies is dan maakt u dat schoon en periodiek zorgt u er voor dat alles schoon gemaakt wordt zodat ook onzichtbaar vuil wordt verwijderd. Deze vorm van schoonmaak leent zich goed voor kantoren en minder voor andere branches.

Voor veel opdrachtgevers hebben wij besparingen kunnen realiseren terwijl de pandgebruikers een gelijke schoonmaakkwaliteit beleven.

Een schone en prettige werkomgeving

U wilt toch ook een schone en frisse werkomgeving? Niet alleen voor medewerkers is een schoon kantoor belangrijk, het bepaalt mede de uitstraling van uw organisatie naar klanten en bezoekers.

Voor kantoren zijn wij een voorstander van dagschoonmaak. Dat komt de communicatie tussen onze medewerkers en u als opdrachtgever ten goede. Het zorgt voor meer betrokkenheid en snellere afstemming. Onze medewerkers worden geselecteerd op pro-activiteit en leren tijdens de trainingen die wij faciliteren dat zij door de ogen van de opdrachtgever en pandgebruikers naar een kantoor moeten kijken. Dat leidt er toe dat een schoonmaakster ook even een bruin blad uit een plant haalt en melding maakt van een defecte lamp. Dat is toch wat u wil? De leidinggevenden denken met u mee als het aankomt op het blijvend representatief houden van uw kantoor. Zo zullen zij periodiek adviseren over bijvoorbeeld vlekverwijdering van tapijt of het reinigen van stoelen. Een langdurig schoon en fris kantoor, daar gaan wij voor.

Onze schoonmaakmedewerkers werken met hoogwaardige en milieuvriendelijke materialen en middelen.  


Voor kantoor locaties kunnen wij de dagelijks schoonmaak verzorgen en ook glasbewassing, vloeronderhoud, het leveren van sanitaire supplies, gevelreiniging en andere specialistische werkzaamheden. Voor meer informatie klikt u hier.

Offerte aanvragen

Wilt u weten wat we precies voor u kunnen betekenen? Vul dan uw gegevens in in onderstaand formulier. We zullen dan binnen twee werkdagen contact met u opnemen waarna we u een offerte op maat aan kunnen bieden. Zo bent u op de hoogte van de mogelijkheden en de daaraan verbonden prijzen.

Spaces Zuidas Amsterdam
Spaces Zuidas Amsterdam
Offerte aanvragen